Fraps Wont Start! help please!

posted in General, viewed 35k times Page 1 of 3[1] 2 3 next › last »

Help please..
My fraps wont work.. and I need to film my WoW char today..
I execute the .exe.. but nothing happens..
Please help!

Feedback
06-24-2005 10:16 AM
Fraps Geek

same here , no body knows... ive googled for days, alot of people has this problem and still no fix for it, cmon hackers, fix it fix it!

Feedback
07-17-2005 12:35 PM
darkone

Here is the latest Fraps released today.http://www.fraps.com/download.php If you use a NVIDIA card the latest driver was released in june and works ok or you have an ATI the latest driver 5.7 gave me some problems so I’ve used the uninstaller priveded by ATI and I put the 5.6 back is stable and works ok.If you use the uninstaller be sure you download DirectX and install it first and after that install the driver.Good Luck.

Feedback
07-17-2005 01:07 PM
labish

i tried that but it still doesn’t seem to work. for some reason a few of those .tmp files won’t allow me to delete them (says they are being used by another program). i closed every window and program i was using and it still didn’t work.

if anybody could help me out it would be greatly appreciated!

Feedback
12-31-2005 02:25 AM
phc

That would be because someone else is logged in on the computer ;)

Feedback
01-07-2006 03:54 AM
meh

really? well i am the only user on this computer. so that is a little odd...

Feedback
01-08-2006 03:54 AM
phc

Well, I’ve had this exact problem, I did what the guy said to above ( i forget what his name was ), This should be put on the Fraps help section, They have nothing to help for this problem, I’ve searched all over, Thanks so much!!

Feedback
01-17-2006 06:40 AM
Albino

Ive tried what the guy said about seartching for nZgFQGQhfU and deleting it, and killnig the licencing section. Once, i deleted licencing it worked, shut off my comp, went to sleep, come home, turn on comp, the licencing is back, fraps wont work, deleted licencing, and its still dosnt work... jesus

Please email if u know a way to fix this.

Feedback
01-18-2006 03:34 PM
fps_steve

I’m having the same problem! :<

i tried the other way but it didnt work.

any ideas?

Feedback
01-21-2006 08:10 AM
DiGitaL

Fantastic, brain000, your method worked! Cheers!

Feedback
02-07-2006 02:26 PM
Happy Man

haha..good to see my technique has flourished..haha..keep it real..

Feedback
02-13-2006 10:37 PM
bacord18

by the way in the Regmon theres a set of numbers that don’t show up in the Regedit for fraps licenses. :( omfg

Feedback
02-19-2006 02:35 PM
doucrix

you know what niggaz im just gon' zero fill and fresh install windows then install my crack full version, hey no mo probs with that demo crap 4 sure!
woohoo! problem solved!

Feedback
02-19-2006 09:28 PM
doucrix

Hi everybody. I saw this post and tried 'cause had the same problem, and is working sucefully. Thanks a lot!!!
Sorry my english, i speak spanish.

Greetings from Argentina.

Feedback
02-22-2006 03:42 AM
Chuky

Hola amigo, yo hablo espanol pequino, I havnt tried that, but im building another comp by the end of the day, so i shoulds have better luck on that

Adios, yo so muy estupido en espanol.

Feedback
02-28-2006 03:13 PM
fps_steve

hmm another alternative is gamecam

http://www.planetgamecam.com/


it compresses e video on the fly so it may not be as sharp as fraps but nevertheless it is still quite good.

Feedback
03-09-2006 07:28 AM
JJLow

better luck on what? what are you guys talking about all you gotta do is fresh intsall windows and install the cracked fraps. BOOM it works. no need to do anything else and remember never install the Demo ever again. or else you’ll get a registry virus from fraps when you try the crack. DUH!

Feedback
03-09-2006 10:40 AM
doucrix

Yeah!
You biscuit - thanks for sorting this out!

Works perfectly!!!!

Feedback
03-11-2006 08:27 AM
Kinetic

everytime I delete them and start fraps, they show up again! wtf. What can i do?

Feedback
03-20-2006 04:36 PM
erikdawg

It definitely works, but I first had to reinstall the app after deleting the registry-Keys.

Feedback
03-26-2006 09:20 AM
Jezus

Page 1 of 3[1] 2 3 next › last »

Reply

Thread locked This thread has been locked for further replies.